Bil | Kom igång

Vill du komma igång med körkortet hos oss? Då är det här ett bra ställe att börja på! Nedan finns ett formulär som du kan fylla i för att bli elev hos oss. Efter att vi har registrerat dig som elev kan du börja boka körlektioner, så länge som du har ett giltigt körkortstillstånd.

Skriv in dig hos oss

Inskrivningen är kostnadsfri och innebär inte att du köper någonting, den innebär bara att vi registrerar dig som elev hos oss i systemet för Sveriges trafikskolor. Efter inskrivningen som elev är du redo att börja boka dina första lektioner, så länge som du har ett giltigt körkortstillstånd. Annars behöver du ansöka om detta hos trafikverket.

Vi ser fram emot att få ha dig som elev hos oss och hjälpa dig komma i mål med ditt körkort.

Inskrivningsformulär