Bil | Handledarkurs

Om du ska övningsköra är det obligatoriskt att gå en handledarkurs först. Både elev och handledare behöver gå denna kurs för att få övningsköra tillsammans privat. Vi håller nya kurstillfällen löpande.
Pris: 500 kr
Bokning: Kontakta oss för bokning
Kommande tillfällen: Se nedan

Kommande tillfällen

6 maj 16:30 - 19:45

Fullbokad

20 maj 16:30 - 19:45

Fullbokad

3 juni 16:30 - 19:45

Lediga platser

Fler kurstillfällen kommer snart

Handledarkurs för personbil

Ett krav för att få övningsköra

Att övningsköra hemma är någonting som kan hjälpa dig att ta körkortet både snabbare och mer effektivt. För att få övningsköra tillsammans lagligt behöver både elev oh handledare gå en handledarutbildning. Det är dock inte nödvändigt att gå kursen vid samma tillfälle. Kursen tar  3 timmar och är giltig i 5 år efter kurstillfället.

Bokning och anmälan

Du kan boka din plats till våra handledarkurser olika sätt. Vanligast är att du skickar ett mail till oss, men det går självklart även bra att ringa eller komma förbi vår reception. Du kan också använda formuläret nedan för att boka upp till 4 personer samtidigt till ett kurstillfälle.

Boka kursplats

Dina kontaktuppgifter

Är ni flera som ska gå kursen? Lägg isåfall till fler personnummer nedan.

Är det något speciellt ni vill nämna för er bokning?